برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

شرح وظایف کارشناس مرکز آموزش مجازی دانشگاه
   

  1. راه اندازی، تست، پشتیبانی، نظارت و مدیریت فنی سامانه یادگیری الکترونیکی(LMS)نوید جهت برگزاری offline دوره ها و کلاسهای ترمی در دانشکده ها (پزشکی- پیراپزشکی-پرستاری و مامایی- بهداشت- داروسازی و دندانپزشکی)و مجتمع های آموزش عالی (سلماس- بوکان- مهاباد- میاندواب) بدون مشکل و وقفه
  2. هماهنگی و همراهی کامل با سایر واحدهای مرکز
  3. شرکت در جلسات و مأموریت‌های کاری مربوطه
  4. تهیه فلوچارت فعالیت‌های واحد و بازبینی آنها در صورت لزوم
  5. پیگیری صفر تا صد تشکیل جلسات مرتبط با واحد (هماهنگی، ارسال دعوتنامه، تشکیل جلسه، تایپ صورتجلسه و بایگانی ...)
  6. ایجاد، حفظ و به روزی‌آوری مستندات واحد به شکل الکترونیکی و درصورت لزوم به شکل کاغذی
  7. پیگیری به موقع مکاتبات اداری مرتبط با واحد
  8. نظارت بر عملکرد برنامه تحت وب آموزش  مجازی شامل بررسی منظم به منظور اطمینان از کارکرد صحیح سامانه نوید، به‌روز نگه‌داشتن آن و پیگیری قراردادهای مربوط به محتواهای الکترونیکی به منظور رفع نیازهای آموزشی و فنی برنامه.
  9. برگزاری جلسات توجیهی آموزش الکترونیکی برای اساتید و در صورت لزوم دانشجویان
  10. مدیریت کاربران اعم از مدرسین و دانشجویان و نیز رسیدگی به اشکلات فنی مربوط به محتوا پس از قرارگیری در سامانه.
  11. ارتباط با سایر مراکز مجری آموزش‌های مجازی به منظور تبادل تجربیات.
  12.  مشارکت در تدوین خط‌مشی آموزش مجازی دانشگاه.
  13. جلب مشارکت اساتید به منظور ورود به عرصه آموزش مجازی با همکاری واحد توانمندسازی اساتید.
  14. کنترل و نظارت بر برنامه راهبردی آموزش مجازی.
  15. شرکت در نمایشگاه‌ها، سمینارها، همایش‌ها و کارگاه‌های مربوطه
  16. بررسی، مطالعه، امکان‌سنجی و نیازسنجی ارائه دوره‌ها و دروس آموزش مجازی بر اساس ضوابط و آیین‌نامه‌های آموزشی و استانداردهای موجود متناسب با اهداف و راهبردهای دانشگاه.
  17. تعیین اولویت‌های دروس و برنامه‌های آموزش مجازی.
  18. تدوین کارگاههای مورد نیاز.
  19. تدوین کارگاههای مورد نیاز جهت توسعه یا ارتقا توانمندی اساتید و دانشجویان در زمینه آموزش مجازی با همکاری واحد توانمندسازی اساتید
  20. تدوین و بازنگری آیین‌نامه‌های آموزش مجازی و نظارت بر اجرای آنها با همکاری سایر واحدها.
  21. تهیه تقویم آموزشی سالیانه آموزش مجازی.
  22. ارزیابی و تعیین اثربخشی دوره‌های آموزشی بر اساس شاخص‌های تعیین شده به منظور تعیین نقاط قوت و ضعف و بهبود عملکرد فرآیند آموزش.
  23. مدیریت، کنترل و نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های آموزش مجازی اعم از آزمون‌های دوره‌های مجازی و ارزیابی کیفیت تدریس استادان.
  24. برگزاری جلسات و تعاملات اولیه با دانشکده‌ها و مراکز متقاضی برگزاری دوره‌های مجازی با مشارکت کارشناسان و معاونین آموزشی دانشکده‌ها.
  25. برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای اساتید به منظور آشناسازی با ضوابط تولید محتوای الکترونیکی و ابلاغ استانداردهای تهیه محتوای دروس به آنها.
  26. بررسی نمونه کار اولیه اساتید و سنجش کیفیت محتوای دروس.
  27. شناسایی و انتخاب پیمانکاران خارج از مرکز به منظور تولید الکترونیکی دروس.
  28. ارزیابی محتوای تولید شده توسط پیمانکاران و ارائه محصول تولید شده به اساتید و ارسال نقطه نظرات اصلاحی آنها به پیمانکاران و پیگیری آن.
  29. ‌برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت مجازی تخصصی برای اساتید، مدیران، کارشناسان به منظور ارتقاء توانایی آنها در مدیریت و تدوین و ارائه محتوای الکترونیکی
  30. نیازسنجی و برگزاری دوره‌های آموزشی پیشنهادی اعضای هیأت علمی دانشگاه با استفاده از امکانات مرکز.
  31. انجام امور اطلاع‌رسانی دوره‌های آموزشی از طریق پایگاه اینترنتی مرکز و روش‌های تبلیغاتی مناسب؛
  32. نظارت بر اجرای ضوابط آموزشی دوره‌های مجازی مطابق ‌آیین‌نامه‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مجازی.
  33. نظارت و کنترل بر تشکیل کلاس‌ها به صورت مجازی بر طبق برنامه پیش بینی شده
  34. انجام هماهنگی لازم برای ارائه خدمات پشتیبانی مربوط به ضبط صدا و تصویر برای تولید محتوای مجازی.
  35. انعقاد تفاهم‌نامه تولید محتوای الکترونیکی با دانشگاههای کلان منطقه 2 کشوری و سایر دانشگاهها.
  36. هماهنگی با با کمیته های آموزش مجازی دانشکده های تابعه برای دریافت صورت جلسات مربوط به واحدهای مصوب مجازی هر سه ماه یکبار.
  37. گزارش گیری از سامانه نوید و بررسی عملکرد اساتید در حوزه آموزش مجازی.
  38. همکاری در زمینه غنی‌سازی تولید محتوای الکترونیکی موکس ملی آرمان و ارائه محتواها در موکس ملی آرمان.
  39. به روزسانی وبسایت واحد آموزش مجازی
  40. تهیه فرآیندهای مرتبط به حوزه کاری و آپلود آنها در سایت واحد
  41. تهیه برنامه عملیاتی سالیانه واحد و تنظیم گزارش عملکرد فصلی و سالیانه
  42. تکمیل و به روزرسانی پرسشنامه بررسی وضعیت توسعه کیفی آموزش مجازی دانشگاه
  43. پیگیری سایر وظایفی که بعداً حسب مقتضیات محول می‌گردد.

 

شرح وظایف کارشناس بسته توسعه آموزش و فناوری های نوین ارتقای یادگیری  

    • هماهنگی با مسئول بسته توسعه آموزش مجازی در علوم پزشکی جهت پیشبرد اهداف عملیاتی بسته مذکور.

-  هماهنگی و انجام امور مربوط به برگزاری جلسات بسته توسعه آموزش مجازی در علوم پزشکی ( هماهنگی با مسئول، هماهنگی با اعضای گروه، هماهنگی جهت مکان جلسه، عکس و پذیرایی...)

-  انجام مکاتبات لازم جهت برگزاری جلسه

-  حضور در جلسه و ارائه گزارش کار و مستندات و ثبت مصوبات

-  تنظیم صورتجلسه و ارسال برای اعضا کارگروه بسته

-  تهیه اخبار مربوط به جلسات و فعالیت های توسعه آموزش مجازی و ارسال به روابط عمومی

 -  پیگیری مصوبات جلسه و انجام مکاتبات لازم در این زمینه

-  ثبت فعالیت های انجام شده در سامانه پایش

-  ارسال مستندات برای کارشناسان دبیرخانه تحول و نوآوری جهت درج پایش برنامه عملیاتی در صورت نیاز

-  تهیه گزارش عملکرد در خصوص فعالیت های انجام گرفته برای مسئولین دانشگاه، کلان منطقه  و وزارت متبوع

-  هماهنگی با اعضای گروه جهت انجام امور مربوط به بسته توسعه آموزش مجازی در آموزش علوم پزشکی

-  انجام امور مربوط به کلیه مکاتبات مرتبط با توسعه آموزش مجازی در دانشگاه، کلان منطقه و وزارت متبوع

-  هماهنگی امور مربوط به برگزاری کارگاه های مرتبط با آموزش مجازی جهت توانمند سازی اعضای هیأت علمی دانشگاه

    • صدور گواهی و انجام فعالیت برای اعضای گروه
    • ارتباط با سایر دانشگاهها جهت پیشبرد اهداف عملیاتی بسته آموزش مجازی علوم پزشکی
    • پیگیری و انجام مکاتبات لازم جهت عقد قرارداد با واحدهای درون و برون سازمانی
    • انجام مکاتبات با واحدهای تابعه دانشگاه جهت پیگیری امور محوله
تنظیمات قالب